3 lutego 2015

Odkryć prawdziwą miłość




Odkryłem ją wiele lat temu,
wnet zrozumiałem dlaczego, czemu?
Bóg w swej życzliwości ten zamysł miał
dać ludziom miłość bezkresny raj.

Ona dziś puka do moich drzwi,
 wiem dziś na pewno to nie jest mit.
Stałem się wnet jej tu udziałem,
bo przecież kochać tak bardzo chciałem.

Ciągle samotny szedłem przez życie,
 a wieczny ból ranił obficie.
Żal do ludzi wciąż posiadałem,
bo sam w końcu nigdy być tu nie chciałem.

 Zmieniło się moje istnienie,
chcę dzisiaj dawać ludziom nadzieję.
Radością wszystkich tutaj obdzielić,
przyjaźń na wieki w swym sercu cenić.

Czasem jest ciężko, gdy nawet kochasz.
Życie to walka uciec nie zdołasz,
jest jak sztuka w akty złożona,
 a każdy z nich ma swą odsłonę.








Autor zdjęcia: www.willwilliamsmeditation.co

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz