19 czerwca 2014

Dla Ciebie





Oczy zwierciadłem duszy Twej są, 
bije od Ciebie słoneczny blask.

Gwiazdką Ty jesteś na moim niebie,
miliony róż tylko dla Ciebie.
Odczuwam ciepło jakiego nie znałem,
czy ja się, aby nie zakochałem?

Twój uśmiech prowadzi do nieba bram, 
na skraju tęczy być sam na sam.

Jesteś odległą, nieznaną wyspą, 
chcę Cię odkrywać, być zawsze blisko.

Bądź mym spełnieniem marzeń i snów,
szepnij choć słowo, a jestem Twój. 

Chcę dzielić z Tobą smutki i radości, 
odkrywać lądy tejże miłości.

Być drogowskazem, silnym ramieniem,
być zawsze blisko tuż   obok Ciebie.

To, co nam dane złe poznać było
niechaj na zawsze przykryje miłość.

Być wiernym zawsze nie tylko w słowach, 
rozpalać ogień, co dzień od nowa.

Abyś, gdy zajdzie taka potrzeba
czuła mą bliskość, kawałek nieba. 












1 komentarz: