1 grudnia 2014

Pusta krytyka bez wartości




Otwarłem się na ludzi, lecz ciągła nienawiść,
każde jedno słowo potrafi czasem zranić.
Powiedz w końcu po co, czemu i dlaczego
każdy cię traktuje jak rywala swego?
Przecież to nie walka, lecz idea słowa
aby móc przekazać to, co myśli głowa.
Bez wartości przecież są dziś twoje myśli
jeśli w sercu ciernie pełne są zawiści.

Ciągli "krytykanci" nic tu nie znaczycie,
ludzie bez twarzy skrywający swe oblicze.
Brak jest wam ambicji i miłości do sztuki,
pusto bez przekazu widać wasze luki.

Chcesz mnie tu oczerniać, jesteś pyłem przecież.
Twa recenzja tutaj jak powietrze przejdzie.
Mogąc robić tutaj naprawdę coś pięknego,
Ty wybierasz ciągle, zawsze drogę złego.

Pomyśl więc dwa razy zanim się wypowiesz,
tak łatwo jest oceniać ludzi dzisiaj bowiem.
Nie znasz mnie w ogóle, ani mej historii
odejdź, więc na zawsze milcz i mnie zapomnij!








 

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz