30 listopada 2014

Róża




Znów na peronie na pociąg czekam,
radość me serce jakże nakręca.
Płynę myślami do mej miłości,
Jakże mi było źle w samotności.
Jest mi kwitnącą czerwoną różą
 tak dzisiaj ona jest  Moją  muzą.
Oczarowała każdy mój sen
chcę z Nią powitać dziś nowy dzień.

Dała mi radość, spokój i szczęście
to dla Niej płynie ten wers za wersem.
Zniknęła gorycz, rozpacz i łzy,
bo w moich myślach jesteś dziś Ty.

Chcę ciebie tulić co dzień do snu,
abyś Aniołkiem była tu znów.
Dawać Ci miłość zawsze i wszędzie
niechaj na zawsze ona tu będzie.

Jak zjawiskowa Twoja uroda,
że każdy dzień z radością wołam
uczucie, które we Mnie się tli
niechaj rozpala w te chłodne dni.

Dzisiaj bez żalu spoglądam wstecz
w dni kalendarza, co były złe.
Chcę dziś na nowo odkryć uczucie,
aby nie było już żadnych złudzeń. 








 

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz