12 stycznia 2015

Beati pauperes spiritu




Spójrz na świat moimi oczami,
zobacz jak niektórzy nie przestrzegają granic.
Wejdź w to głęboko, głębiej niż dasz radę,
a zobaczysz śmietnik pozbawiony marzeń.

Przelatuje setki wiadomości w telewizji,
ziemia schorowana, pełna nienawiści.
Ty tu także stoisz w błocie po kolana.
Myślisz jesteś lepszy? Jesz śniadanie z rana.

Widziałem już wszystko, tak mi się wydaje.
Ten świat, w którym żyję jest pozbawiony bajek.
Rasizm, brak szacunku w małych i dużych dzieciach,
kto ostatnio dobrze coś o nas powiedział?

Skryci za murami domów oraz bloków
ukrywamy siebie, żyjemy a amoku.
Nawet jeśli obok dzieje ludzka krzywda
nas to nie obchodzi to nie nasza wina.

Każdy patrzy siebie, myśli będę w niebie,
modlitwę odmówiłem jestem święty przecież.
Nie patrzą na innych, bo nie moi bliscy,
chociaż szczerze wierzą, koniec jest tu bliski.

Czy ten wiersz puentę tu zawiera,
a może w tym świecie nie ma słowa "przebacz"?
Nie wiem choć wciąż piszę moje treści prawdy,
każdy z Was oceni, czy coś jestem warty.








Autor zdjęcia: www.pytamy.wp.pl

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz